♥ King and Queen :

Tuesday, June 7, 2011

Boleh Keraskan Duit Dalam Peti Ais !

Salam Ukhwah ...

Kepala ting tong .. tak tau nak lunch apa? Daripada tercongok baik senaman mata dan jari pegi BW kan? Mana tau datang nafsu nak makan kan kan. Balik nie nak balun Kenny Roger Roster bersama Mr.Bie kat JJ Eon Setiawangsa .. Yaaay ~


Berbalik pada entri la oiii .. Hurmm, sekarang dah bulan Jun? Next July? Then puasa? Last... Raya!! Iskhh .. patutnya start bulan nie dah kena menabung kan? Kang jadi macam tahun lepas baju raya terpaksa disponser oleh kakak ;)) Tahun nie sendiri mau ingat terr .. Sebenarnya aku baru perasan yang 2 org adik janton aku tu tak pergi sekolah ;D Rupanya dah cuti .. Iskhh nampak sangat tak peka laa kau mok ! Jadi ... maknanya sekarang nie dah masuk pertengahan tahn kan kan?? Hoishhh ... Puasa-Raya-Raya Haji-Budak mula sekolah ??!! Pitammm .... +_+ !!! Pelik kan.. dah macam ibu-ibu puleks aku nie kan .. tapi itulah hakikatnya : )  Aku & Mama sama-sama bahagi keperluan kami ecehhhh ....  Kan best kalau boleh main keras-keraskan duit macam air batu tu??? Hari - hari aku kayaaa ;DD 















1 comment:

BeloG MTT said...

yUNK JOM JOIN SEGMEN

http://www.lailyqaisyirah.com/2011/06/segmen-dia-selalu-support-blogger-baru.html