♥ King and Queen :

Thursday, June 2, 2011

6 bulan pertama kentot sememangnya wongi (!) : MTT Kata :D

Gambar di ambil kat tasik titiwangsa. 1 jam lepas gambar 
nie di SNAP! Perempuan tu dah tak baring dah atas riba dia.
Kitorang jumpa perempuan tu kat dalam tasik nun ^_^
(Pentipuuu okeh!)

Salam Ukhwah,

Ya! aku curik tajuk entri MTT so what?!! (sambil kibas-kibas ramb0t,jeling-jeling mata) nak bagitau MTT?? Pergi ah... pegi ngadu!! Ehekss .. lek terr ;)) Peminat nak pinjam jap sebab nak sambung sinopsis entri anda .. dushh!! (memandai kau eyka!

SCC nampak post MTT kat wall fb dia tadi so semestinya aku tekannnnnnnnn sampai ke dalam tetikus aku tu kan.. Sebab aku memang sawan sikit bila nampak MTT,BA dan BK dok mengupdate belogg mereka.. Sure akan ku tatap! Sawannn!! 6 bulan pertama kentot sememangnya wongi (!) 
Yap sangat-sangat lah setuju dengan entri beliau~ 

Kenapa eh bila si P setia, si L pulak nak buat perangai. Cintun memang banyak perangai kan? Tak pun dua-dua nak buat perangai bila tempoh sesuatu perhubungan tu dah hampir matang ekk?? Asal bercintun sampai 3 4 tahun jea mula lah nak bosan lah, meluat lah, semua benda tak kena kat mata masing-masing?? kenapa?? Kalau macam tu tak kan lah setiap pasangan kat bumi nie nak dok bercinta 3 hari putus. Pastu pergi tukar lain then seterusnyaaa?? Iskhh .. tak boleh! Itu dah jadi kes Adinda Daten Milano dah tu hekhekk!  Haha ape pon tak bleyy ;D Kadang-kadang cuba gak nak buat sesuatu yang baru dlm relation tu, tapi penerimaan tu cuma sekejap je. Selebihnya salah paham & bertekak! Pastu mula lah fobia nak bercintun. Nagis-nagis tidur sambil dengar lagu jiwang .. huuuhuuu! (Elehh! kau dolu2 pon mcm tu la mok) dulu lah.. haha sekarang hati wa dah kental dan sasa macam badan gagah Abg Ben kita tu ... Haipp! 

Dulu mintak apa pon semua sure akan ditunaikan. Pendek kata manjaaa gituu! Auww :D tapi bila relation tu dah makin lama. Manja tu automatik bertukarr jadi mengade la kau nie!! Haishh .. Dah ada mesej-mesej @ calling nie.. Kau buat hal kau, aku buat hal aku.. Cukup masa kita clashh!! Hahahahaa.. Gile tak ada la sampai mcm tu kann .. Susah nak mendefinisi kan sesuatu percintunan yea?? Hurmm .. kepada blogger-blogger yg dah pun jadi tunangan orang tu hope korang kuat utk terus jaga ikatan tu sampai hari korang di akad kad yea (terutamanya cek MTT kita, hehe ;D) nanti kawen buat meja khas utk blogger taw haha! Kepada yang dah pon mendirikan rumah dan tangga tu .. siap-siap lah untuk bina lif plak yea (takdek kena mnegena) semoga si isteri terus taat dan si suami terus memimpin dgn adil dan jayanya .. amin utk semua! 

SCC macam mana?? Tettttt ~ 
^_^


Habis Dahh! Bubbye~ 

2 comments:

Belog MTT said...

HAHA Terbaekkk.... :) Nak letak sambungan entri ni dekat entri tadi..Bhahaha :D

Syazwan said...

terbaik

jom singgah blog saya ;)