♥ King and Queen :

Wednesday, June 8, 2011

6 Jahanam =.=' !!

Salam Ukhwah ...

Selamat pagi bloggers :) Giles hebakk sebab semalam tak ada kerja pusing Uptown macam kera baru lepas zoo. Padahal uptown je kott! Tujuan nak menyusahkan Mr.Bie yang dari pukul 8pm asyik dok buat muka toyee je. Macam dia sorang penat. Tak suka tau orang yang langsung tak cargas nie *,*

Pusing sebab nak cari bateri handphone (kedekot kan SCC, made in uptown jea ;p) sambil-sambil tu selak la kedai sticker dinding tu kan. Alahh yang ibu-ibu dok tepek kat dinding rumah tu lah. Pelbagai corak dan kreativiti. Jeng Jeng, aku pun datang la gatalnya nak mencuba kan walaupun hakikatnya tangan nie harap jea tembam tapi kayu kaya! Seronok memilih sebab 3 keping RM5 jee, boss bayoo ;D heee! Aku pon memilih ala-ala Eric puleks kan. Buat-buat la diri nie berseni, hekhek!

Sampai rumah dah pukul 2.30am. Mata kemain nak gagah perkasa lagi sebab balik kerja dah balun tidur 2jam. Tak tau la entah mana datang keterujaan terlampau tu kan. Cuci muka, tukar baju tidur kemudian teriak panggil adik aku untuk jadi penolong tidak rasmi pada pukul 2 pagi. Adik aku nampak betul keredhaan muka dia kena bangun tolong aku.

Sebenarnya kan sticker tu mencabar keimanan jugak la gamakya! Sekali berkala-kala terkeluar jugak amukan aku dok kopek sticker tu! Sampai Mr.Bie call and massage pon mampuih aku tak layan. Emo betul hadap benda alah tu haihh ....  tetiba bunyi meset :

"..terujanya syg?? sampai x angkat fon.. buat elok2 yea, tgn tu dh la tak bedung, tak dek seni plak tu ;p esok b tgok x cantek siapp..nitee" 

Agak biadap disitu. Slumber dia kata aku tak ada seni! Tapi perginya memang hancur gedegang pon dinding bilik aku ;p 4pagi baru siap tapi hasilnya ?????? : 

Para Pa Pa Paaaa ... buroksss ~,~

Eheh .. taraa!! Ini lah hasilnya ;)) 
bilik & katil kudus si themuks >,<

Sebenarnya aku suka yang nie jerr ahhaa tomeyy kann?? 
iskhhh ^_^

2 comments:

Tasya said...

cantiknye bilik kak eyka :)....pandai ah kak eyka..jelous tasha :P..nnt tasha minx mama beli sticker tu heeheh...

αяfaekα αямαɴd said...

eh tasha.. akak baru perasan comment awak hehe .. shantek ke?? terimass.. sruh mama beli then hias yerr ..