♥ King and Queen :

Thursday, June 23, 2011

Bila Orang Tua Biadap Macam Mana Pulak??

Salam Ukhwah ...

Pagi tadi keluar rumah mood cantekk jea. Tup tup kat opis neh ada jea yg buat aku menyampah. Adoii, apa jea la kan perangai orang kita yg dah berumur nie?? Penat laa dok tahan mulut dan hati untuk terus rasa marah! Nak salahkan sapa lagi kalau dah dorang sendiri yang mulakan dulu? Pastu nanti mula lah naik plak cerita yang si muda nie tak hormat pada si tua. Macam mana nak hormat kalau dah dorang sendiri pon mcm tak terajar. Tak kan disebabkan dorang 'makan garam' dulu, so boleh langgar jea boo jea apa yang dorang suka?! Tidakk okay! Padahal masing-masing ada keje dan tugas sendiri. Tapi nak gak dok jaja satu opis dan melancangkan mulut yg dah krepott tett tott tu! Makcik2 dan Pakcik2, awak tu TTP pon dah nak luput... so berhentilah sebok keje orang. Tak baik tau bila korang buat kami yang muda nie jadi hilang hormat kat korang disebabkan sikap korang yg tak boleh diterima akal dah tu ... bukanlah nak kata tak boleh ditegur masalah nya teguran dorang tu berbunyi laserrr ! Jangan nak budget mulut tu macam anak anak muda la kann. Kalau Daten Milano korang tau marah kann, abiss korang plak sape yg nak marah??? Hishhhh!

p/s: jangan ambil kesempatan dengan peringkat umur yang semakin lanjutt tu yeaa ;p

2 comments:

MARIA LIZA said...

kalau orang tua biadap...laserkan aje..he..he..takde le tegur & ckp secara psiko atau perli..gerenti dia paham...

TheMuks [SCC] said...

Tu lah tu memang elok perlikan aje kan ?? Aduii sabar lah wahai hati ;(