♥ King and Queen :

Saturday, July 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA !


Okay jangan cakap banyak.. jom join segmen lagi dan lagi !
SCC terlewat kan ? Sokay banyak lagi masa ^_^
Klik Gambar Si Macho Man kat atas tu sekarang >>


Salam Ukhwah Bloggers,

Tenung layang layang tu, apa yang korang nampak? Layang layang perlu di control oleh si pemegang kan? Kalau tak.. dia jatuh menjunam! Tali yang ada pada dia akan ditarik tarik supaya dia terbang lebih tinggi, melayang layang mengikut angin kan .. 

Aku : Umpama layang layang! Ingin terus ditarik (diberi semangat dan dorongan) supaya aku mampu terbang lebih tinggi (maju ke hadapan) untuk mencapai segala keinginan hidup. Kalau diberi pilihan aku nak ditarik supaya dapat terbang melayang untuk capai awan tu .. kemudian turun semula dengan satu kejayaan yang boleh dibanggakan oleh Mama & Babah =')



-Insya-Allah-

4 comments:

TeAqArH said...

gudluck yo....terbang setinggi awan..gapai cita2..bila da turun,jgn jd manusia yang sombong..jgn gah dgn ilmu yg kite ade..jadilah seperti padi

saya cello191 said...

angin akan tolong...

(^.^)v peace...

Mohamad Saiful said...

yeeerrrrr....layang2 erk,, =) singgah sni dari segmen BA,, =)

http://mymuzikholic.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

nurshaf said...

saya datang bagi semangat dan sokongan supaya perasaan awak untuk berblogging bertambah dan maju ke depan...
selamat bersegmen

truth,

From My Fingertip