♥ King and Queen :

Tuesday, July 12, 2011

Al-kisah ..... taibbb !

Salam Ukhwah & Selamat Pagi ...

Tehehe .. SCC update entri pepagi woo ^_^ ! Babah hantar awal giles, 7.45am sampai opis lepaking sambil jamah bekal dari mama. Char kuew tiow + Telor goreng read beans yummy tummy ! Sambil dok sarapan Man lalu sengih-sengih. Apakah? Tak kan dia gelak kan aku makan bekal kat warung kott? Cett ..ghupe nya beliau lapar laa.. Siapa Man yang disebutkan? Tehehe..Man tu penghuni tetap Jalan Pahang Barat nie. Selalu berlegar-legar dari Monorail ke Tawakal lama dan diulangi perjalanan nya sehingga beliau penat. Haa..dpt tangkap tak Man tu dari golongan mana? Kemain teka-teki la kau muks ;) Eheh..Man tu tak berapa sihat, beliau kurang siuman tapi tak kejar @ kacau orang laa.. Beliau budak yg baik ^_^ !

Al-kisah, taib... ada seorang lelaki yang agak dah berusia. Segak mcm gaya seorang CEO! Yaa.. beliau memang CEO berpangkat Dato' gamaknya. Relaks jea derr Dato' sarapan sempoi kat warung pak long oke..bagus2! Sojuk mato den mandang nie haa ; ) Salah seorang daripada berjuta-juta bangsa Melayu yang tak mudah lupa asal usulnya..Yeahh! Tetiba Man buat perangai lagi, kali nie dia dok sengih depan Dato' tu puleks. Alahaii Man ko suka kan buat iklan ; D Aishh.. Dato' hulur tangan minta salam dari Man. Haa..terkejut ko Man ;p Sengih kerang la dia orang ajak duduk sarapan.. Comel betol Man tu! Time nak gerak Dato tu dah bayar terus pergi kat kereta beliau.. then dia patah balik kat Man, dia hulur sejadah dalam lipatan dengan sebuku Yassin dengat duit RM50. Dia cakap kat Man .. "Nak, nanti bersihkan diri cuba baca buku nie yaa..duit nie buat belanja.." dia terus pergi ...

Pagi-pagi aku nangis la kott kat warung tu.. First time saksikan perkara mulia mcm tu sape tak bergenang. ikhlasnya hati beliau.. Semoga Tuhan balas segalanya kat Syurga, Amin .. aku tgah dok sedih Man sapa aku..
"Kak! lepas lepas 3 kali cuci tangan apa? Aku lupa la.." Terkedu jap aku.. "Lepas tangan 3 kali, kumur2 plak Man 3kali jugak..lepas tu ko ingat tak?" ikhlas okay aku tanya, aku tak perli ! "Ntah? tak pe lah kak aku tanya Imam surau depan lah..Ko makan la kak ko tengok apa.." humakk aihh, ko sound system aku Man..

Man : dia bukan kategori gila yang tahap dewa.. dia cuma hyper stress bila dia hilang seluruh     keluarga dia :')

No comments: