♥ King and Queen :

Monday, July 18, 2011

Aku Tak Tiru Lulu Caldina Laa...

Salam Ukhwah Bloggers ...

Iklan :
Kepala pusing dah macam teguk air daun ketum gamaknya *,* ! Menari riang burung twitter kecit tu kat atas kepala aku. Tapi tak pe lah kan asalkan tenang bila dapat temankan nenda terchinta kat ward semalam ;') Tengok muka nenek depan mata hilang semua amuk aku kat HKL tu haihh! Mana tak nya boleh pulak biar kan semua pesakit berpanas tanpa air-cond even amek bilik 1st class @ 2nd class pon hishh ~

Iklan kat atas terpanjang puleks ;) Okay sambung .. SCC dengan semangat nya bukak blog sebab dah tak sabar nak tukar theme blog kudusan nie. Dari pink tukar ke papan hitam cikgu rani. Semalam usha colour dinding hospital rasa macam cantik. Berbekalkan niat seikhlas takaful, aku kuis kuis bagai nak rak laa abg google tu dan akhirnyaa jumpa gak background pattern colour biru spital tehehe ;D gumbiraaa!

Okay Done! Semuanya yg dulu kala PINK dah jadi BIRU SPITAL (suka2 kau je bagi nama ;p) sampai ke header pon aku ganyang gaks huh tak kiraaa! Kesudahan nya si header hudus mudus yg terpacak muka moonster besar gedegang tu laa yg aku tampal kat atas nun .. misi selesaiiii ; ) Baru nak senyum lebar dengan mood syok sendiri nie haa .. tetiba member chat kata "Ehh.. theme baru macam tiru Lulu Caldina.."  Uikss... ??? Terus terjah blog cek lulu haa.. Aishhh! Sumpah lain laa awak, Aloo awak nie buat SCC tergamam sebentar tahu =.=' ! Lulu punya lagi shantekk ^_^ :




See , sangat lain kan?? Suka baca blog Lulu sbb banyak info ^_^
(klik gambar dan follow beliau, ini PAKSAAN!! ;p)


Sangat2 berbeza yaw.. Lulu kecitt jea, SCC besauu gedegang ^_^

No comments: