♥ King and Queen :

Wednesday, October 5, 2011

Kalau tinggalkan blog lebih dari 44hari, blog akan ada 'penunggu' .....

Salam Ukhwah Bloggers ... (buat muka paling nice)

Haihhh rindu siut trademark itu !!! Lama bethol tak update kan? Typical Malay selalu mengatakan, rumah yang ditinggalkan lebih daripada 44hari berpotensi dihuni oleh penunggu tak bertauliah. Kalau gitu blog aku nie agak agak ada tak penghuni yang sudi menyinggah? Eheh .. *RUMAH je lah gemokkk ! Apa jadahkan blog kusam kau nie!  ^_^ kuikuikui ~


Konon konon busy raya la kan. Padahal busy merayap plus nafsu serakah terhadap lappy langsung tak naik hampir 1 bulan lebih nie. Tak tau la kenapa?! Mungkin juga sebab lappy nie hodoh ek?? Tak pun lappy nie tongong sebab langsung tak tau nak goda aku kan?? Ke aku yang tongong?? Ke korang yang.... dah dah ! Sebenarnya after raya tu aku teruskan lagi sesi mem-busy-kan diri berjimba mamba dengan kawan kawan puleks ^_^ maknanya disitu memang aku tak lekat rumah lerr.. komputer bimbit pon dijajah dengan buasnya oleh adik-adik yang memang tak ada mulut utk minta izin ! Alhamdulillah dah genap sebulan pun aku buat part time key in caruman pekerja kat Perkeso Ampang nun .. Ihikk, nampak tak ciri-ciri anak mithali & bakal isteri yang tak kenal erti penat?? Nampak ke tidokk?!! *Padahal nangis nangis sebab 1st time rasa penattt ngehehehe ;D Time keje full time pulak saja je tak nak lekatkan mata kat blog sebab nanti susah nak berganjak. Jadi, nampak lah di situ yang aku nie tengah dalam proses nak berubah menjadi seorang yang cool dalam hidupnya kannnn ^_^ *tapi status twitter & fb macam orang meroyan kan?? Hahahahahahahaha!!! Konon tahan tangan update blog la .. hambik kau tweet jadi mangsa .. Lalalalalala sing a happy song ;DD Alaa.. chill la! Tweet tu bukan tempat untuk men-serius-kan diri la doink ! Social network nie tempat utk merepek barulah happening kehkehkeh *ye ke tidokkk ?? =p

Sekarang nie pon aku tengah merepek kan? Barulah freedom hidup nie.. menyampah yang teramat sangat bila semua yang kita buat kena tegur.. memang laa boleh tegur sapa kata tak boleh ye dok?? Tapi jangan laa sampai kawan kau minat mana-mana artis tu pon kau nak kondem kan.. padahal kau minat azwan ali & rosnah mat aris tu aku diam je kan?? Toksah gitu laa .. suka hati laa aku nak suka sapa ekk .. dah terminat mana boleh tarik balik hahahaha.. sebab tu laa tetiba status fb & tweet aku ada je pasal si JB & SG tu haa ^_^ kesahhhh haaa ~

*Hug & kisses kat blog titew nie laa .. indu angattt muackkk ! (bahasa budak bodoh!) ;DD

No comments: