♥ King and Queen :

Tuesday, October 11, 2011

Gulpp .. Anti-Blogger pon ada ke ??


Salam Ukhwah ...

Pandangan masyarakat terhadap kaki blog? Kemain pandangan lagi lah. Dah macam masalah sosial remaja sekolah pulak blogger nie eh? Rimas kan dengan orang yang suka membencikan diri terhadap blogger nie! Dorang kata blogger nie annoying. Walhal sikap negatif dorang tu yang lebih annoying ye dak? Alah.. tak semua blogger tu kaki gosip retiss. Bukan ke blog terbahagi banyak kategori? Ada yang cuba nak jadi sehebat BA. Secantik Keknis dan Semantap RedMummy. Ada jugak pilih blog untuk peribadi. Salah jugak ke? Kalau meluat kenapa klik? Tapi biasanya mulut kata meluat tapi dalam diam diam jadi SR kat blog orang kan? Macam macam lah .. Ada jugak yang pajak konon konon siapa yang ada blog nie merupakan golongan yang suka berjiwa jiwa & ada masalah hati? What the hekkk ? Dann.. yang cakap macam tu pon biasanya ada masalah  keyakinan diri yang terover doss! tu pasal laa asyik nak kondem orang jea. Terasa diri dah hebat sangat lettew cettt !

3 comments:

siti kektus said...

blogger tak bersalah. ;(

cik najihah said...

dengki kot sebab blogger pemes haha

TheMuks [SCC] said...

Kann .. apa yang keji sangat blogger nie pon xtau .. iskhh! Tang mana laa yg salah nya.. Alahaiii ~