♥ King and Queen :

Monday, October 31, 2011

Bila nak marah ... !!

..dengar lagu, bila dengar lagu nangis, nangis pasai pa? pasai sedih nak mampos sebab terPlay lagu jiwa-jiwa cehh! Bila nangis sedu sedan bagai nak gila, pasai pa? Pasai geram tak dapat tumbok sepak terajang muka asbestos yang buat kepala bengang. Bila penat sedu sedan buat pa? Tidurrr bertemankan air mata selori ! berkerak-kerak pipi dek linangan air mata sedih tu kan. Padahal tengah marah bukan tengah sedih kan? Kenapa jadi macam tu? Sebab sindrom! Marah paling susah nak lepas. Tak macam kentut! Sekali teran berkali-kali pulak dia keluar kan? Kalau marah kat barang boleh campak barang tu. Kalau marah kat orang? Nak campak orang tu boleh tak?? Phuleaseee >,< ! Herghhh ... tak mampu ! Bila marah nak cerita kat orang tak? Nooo.. tak payahhh ! Jawabnya lagi binasa seriuss tak tipu. Melainkan kalau orang yang kita cerita tu seorang kaunselor @ ustazah haa.. insya-Allah laa reda amarah tu. Mama kata bila marah jangan nangis! Amik wuduk solat! (makan dalam 7hari 7malam ^_^) adoi laa mama itu saya tahu ~,~ ! Selain tu ?? Pergi berkumpul dengan keluarga ramai-ramai. Huhaa dengan dorang sampai subuh ! Aku dah try yeahh .. hasilnya?? Sangattt berhasil kehkehkeh .. dah lupa pon apa yang dimarahkan.. BERJAYA !! 

 Cousin :  budak nie kecik tapi kepala otak & percakapan 
dia macam sebaya haku cett .. dia terapi saya ^_^

1 comment:

MISS COFFEE said...

lepas nangis mesti ngantuk kan...

lepas bangun dari tidur mesti hilang rasa nak marah...tidur juga terapi...