♥ King and Queen :

Monday, August 1, 2011

Bermulanya rutin sepanjang Ramadhan : )

Salam Ukhwah semua,

Harapam Ramadhan tahun nie semoga segalanya berjalan dengan lancar ..
Jom hayati Harapan Ramadhan kejap yea :' )


Bulan mulia yang sentiasa di nanti nanti sebelum Aidilfitri : )
Macam biasa bagi pekerja macam aku, bila puasa jea opis masuk awal and balik pun awal dari biasa kan?? Time tu dah kemuncak nak berbuka masing2 tak sabar nak tuju ke Pasar Juadah beli sikit juadah utk berbuka dengan keluarga & orang tersayang.. Lepas tu ramai2 berjalan pergi tarawih : ) 
Tak sabar nak bangun sahur pertama pagi nie .. even tahun nie agak banyak dugaan yg datang,
tapi tak apa semua tu kan ujian.. harap sangat permulaan pertama puasa ibarat pembukaan buku baru dalam hidup SCC dan keluarga ... Amin ! 

** Ya'Allah .. permudahkan segala urusan kami sekeluarga. murahkan rezeki kami dan satukan kami seperti sebelumnya amin .. 

2 comments:

Chutra Padi said...

Salam ramadhan :)

TheMuks [SCC] said...

Salam Ramadhan juga buat awak dan keluarga yaa : )