♥ King and Queen :

Thursday, March 31, 2011

Semakin TENAT !


::Google Image:: 

Salam Ukhwah : )

Actually themuks ada dua acc untuk fb. Cewahh, bujet-bujet J.Lo gitu ! Auww ;DD Haippp, bertujuan okay. Saja je sebab tak nak campurkan family dengan social life itu sahaja : ) Murni bukan ? Hehehe! So, tadi ingat nak main game dekat Fb for family tu, tapi last last ter-view pulak gambar-gambar sedara mara yang dah lama sangat tak jumpa. Auchh .. sangat rindukan mereka lah (T_T) Hey! dulu tak pernah berjauhan dengan mereka tahu! Act, tak adalah jauh mana pun cuma ada kerenggangan sikit di sebabkan khilaf yang pernah aku lakukan... Al-kisahhhh, taib! Dangggg!! Private haha ; ) Tujuan entri ini di wujudkan adalah untk mengatakan :

Huarghhhhh!!!! TheMuks Rindu Pindu Dindu MEREKA !!!! : 



  • Ada saat-saat dalam hidup ketika kamu sangat merindukan seseorang sehingga ingin hati menjemputnya dari alam mimpi dan memeluknya dalam alam nyata. Semoga kamu memimpikan orang seperti itu.
  • Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan,karena kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan.
  • Hanya diperlukan waktu semenit untuk menaksir seseorang, sejam untuk menyukai seseorang dan sehari untuk mencintai seseorang tetapi diperlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang.
p/s : "..aku juga manusia yang tidak lari dari khilaf ku.." - Syed.