♥ King and Queen :

Tuesday, March 8, 2011

Judge yourself !


Life is never easy for those who dream.
Maybe all one can do is hope to end up with the right regrets.

Never be bullied into silence. 
Never allow yourself to be made a victim. 
Accept no one's definition of your life, 
define yourself.

* Cukup .. cukup & cukup !!!
* Fine! Kalau betul tak suke sila ignore okey..
* Diam salah! Bersuara salah! Dah tu ape yg betul?!!! 
* Bila aku salah paham KEPOH satu dunia! Huru-hara!
* Abes tang korang lak salah paham pandai sorok BADAN!!! 
* Bergaduh! Tunjuk Laser! Serang menyerang?? Amenda tu?? Kehebatan ke!
* Sedap mulut cakap org meroyan la hape lah, sebab tak kena BATANG HIDUNG kau kan!
* Yg menambahkan lagi secara terang2 sifat ke-anak2an mereka adalah : 
- privacy  aku diceroboh!
sampaikan aku nak update ape2 kat fb pon kena control?!!! 
Ape kesss!!!! Ko update psal life ko ade aku kecoh ke hah!! 
Acc. aku, suke hati aku!
* Benci? Tak nak bertegur sapa? Itu hak korang ..
* Lepas nie aku diam.. Tengok sape pulak yg meroyan!! 


Fade up, meluat dgn perangai org2 yg aneh nie. Selama nie aku saje je tunjuk biadap aku sbb aku nak tengok apa pulak yg dorang nak cakap. Selama nie aku cuma tengok je bile dorang gaduh @ salah paham antara satu sama lain. Time rapat.. segala kasih sayang mencurah2.. segala pujian melambung2.. tapi time dah tak 1 kepala? Hurmm.. baru aku nampak segalanya ... Lantak lah! Betul la selama nie apa yg aku jangka.. Cuma yg kaya & terpelajar je yg layak kat sisi dorang.. Yg miskin & keje mcm kuli nie cuma sampingan je .. Aku tak pernah lak kate aku tak sedar.. Aku owez sedar sapa aku.. Sebab tu la aku diam! Tapi bila aku diam ade plak yg kuar mcm2 cite! Bila dah kantoi pndai lak nak cover line .. talam~


p/s : tengs to mama sbb always ajar kitorang basic agama 
even kitorang nie jahil sebab jarang lakukan 
(see, i sedar diri ok)
 semua ada hikmah yg penting SABAR! 

No comments: