♥ King and Queen :

Saturday, March 26, 2011

Awak ! Kita dah hampir 4 tahun :')

~ Taken by him since 1st April 2007 ~ 

*******************************
"..Bila April tiba
Hati mula berkata
4 tahun lamanya
Perkenalan kita
Ku tanya padamu
Kapankah hatimu
Akan ku miliki
Selama abadi.."


"..Di April yang itu
Kau katakan padaku
Sabarlah menanti
 Takkan lama lagi
Kau senyum bermakna
Padaku kau pinta
Berikanlah oh waktu
Kenalilah dirimu.."

*******************************

Huii awak ! Hahaha .. Chenta Tsunami kite dah masuk 4 tahun la awak :')
Kadang-kadang ada gak terbaca segelintir blogger yg dah bina bertahun-tahun relation diorang
tapi selagi dinamakan JODOH, lama macam mana pun 1day tu dia tetap akan pergi ..
Sama ada pergi sebab ajal @ takdir .. itulah jodoh :)

Macam tu jugak kita =)
Kalau satu hari nanti dah tak ada entri tentang awak..
makna nya Tuhan cuma pinjam kan awak untuk bukan jadi HAK kita
sampai ke hari kita di akad kan :) kalau itu TERjadi, kita terima :)
Tapi selagi ada kudrat kita sama-sama cuba pertahankan
apa yang kita bina kan awak .. Terima kasih awak  :')

Chenta datang dan pergi, kita tak panggil .. kita jugak tak halau :)
Hargai je la selagi diberi nikmat utk merasa :)
Bila satu masa dah tak ada jodoh nak buat macam mana kan ..
Apa pun, aku PERCAYA kat jodoh :)

"..kalau dia untuk aku, dekat kan kami dgn rezeki dan petunjuk-Nya.. andai dia bukan
utk aku .. jauhkan kami dan ambil semula dia dari aku .." - REDHA :)

2 comments:

lula said...

wow..4 thn 2..lame yer dear..nnt kawen jemput yer.. =)

TheMuks said...

:) Tengs babe .. rasa cam kejap je
dh almost 4 years .. Alhamdulillah <3
Insya-Allah .. doa kan yea :)