♥ King and Queen :

Friday, April 20, 2012

Oh Yeke?!

OH YEKE?!

  Pernah alami situasi berikut tak? Pagi aku baru dihidangkan dengan something yang tersangatlah erghhh! Rasa nak lempang muka kau pepagi nie kak oi. Sampai opis terus sorok sarapan yg ditapau takut kena cantas! Macam biasa switch on plug-bukak lappy-setting printer-online our official website-tak lupa juga selit new tab untuk fb and twitter yeahh >,< pekerja yg berwibawa setiap hari hiew hiew~

  Setiap kali sampai opis ada je burung kakak tua (BKT) yg keje nak menyinggah. Hari nie Jumaat, mood agak kelaut sebab tettt. So, tekad buat tak tahu akan kewujudan si BKT. Tapi tapi tapi... dia nak jugak singgah walaupun aku dah buat muka paling maksima punya TAK BERMINAT okay haihhh! Pujuk hati, layankan jela Eyka hurmmm. Ceritanya, awak yg sebok bertenggek kat sarang orang then terus propa kebaboom itu ini pastu xpax yg aku berminat ke utk mendengarnya? Memang takkk lah kak oi. Segala cerita yg dia propa memang dapat feedback lah dari aku. Aku tak reti nak diam membisu tanpa sebarang anggukan atau sampuk kan bila org kusyuk bercerita nie. Tapi pagi nie betul betul 'total lost' hiewhiew. Nak angguk pun tak larat. Tongkat dagu dan menjadi seorang pendengar yg tak berapa nak setia herghhhh =.=' 

  Sepanjang dia bercerita semuanya aku bagi feedback dengan dua patah perkataan sahaja iaitu Ooo Yeke? Then dia sambung lagi respon aku masih Ooo Yeke? sambung lagi tu, masih juga bertahan dengan respon paling malas  Ooo Yeke? Last last dia bengang sendiri dan berlalu pergi seperti halilintar kuikui. Sebelum blah dia sempat mengomel, "Ooo yeke! Ooo yeke! Buat penat je jadi orang kalau cuma tau cakap dua patah perkataan tu je dek hishhh.." Tiba tiba berdekah dekah aku gelak macam opis tu apaks haku yang punya. Bukan aku je, Akak yg lain pun dengar and join aku gelakk. Hishhh terasa kejam kejap. Tapi still nak gelak. Aduhaii BKT statement sangatttt!  ^_^ Mahap lerr kak saya period pain nie haaa :DDD 


No comments: