♥ King and Queen :

Wednesday, April 4, 2012

Makan macam setan ! Pernah tengok ke?

Kalau lahap depan Mama. Mama tak marah cuma suruh makan slow slow.
Lahap depan Babah, sure kena. Haaa ini makan dia! Ketepek kat peha --'
Kalau lahap depan Nenek, Nenek cuma geleng geleng kepala.
Kalau lahap depan boipren? Perghh makan macam setan

Chicken Lasagna - Pepperoni Pizza -  Roasted Chicken Drumet  : DOMINO's 

Bukan main longkang mulut boipren eh. Bukan cerita aku lah. Berani MKA nak menyetan-kan aku?  Orang lain makan pizza dia makan seliper panggang kang DANG !! Al-kisahnya, aku dengan semua kerabat opismate memang gemar benor kongsi sorang doposen (nipu nau)  tiap kali hujung bulan, dengan nawaitu order pizza banyak banyak plus  buat haruk satu department. Yang kau nak makan nie. Aku pulak nak ini. Tu yang dok hujung tu lak nak itu. Sekali sampai order juling semua. Mana satu nak telan? Tadi kemain lahap macam 8 tahun dok gua. Alih-alih semua surrender. 

MINE ihikihik. Pepperoni pizza with NY crust >,< DingDong !

Point entry ini di wujudkan bukan sebab pizza semata. Cuma nak merembeskan setitik dua air liur jap. Kenapa eh suka cakap 'makan macam setan' ?? Pernah tengok ke?? Entah apa lah agaknya rupa korang bila betol betol Allah s.w.t kasi peluang korang nampak setan kan. Takut? Habis tu kenapa cakap? Macam lah awak tu dah bertahun sahabat baik dengan setan kan. Walaupon... hakikatnya sikit lebih kurang. Biasalah bila tang makan ramai ramai sure akan ada nya pembaziran yg disengajakan >,< Tu silap sendiri lah kan. Tapi jangan lah samakan nafsu makan manusia dengan setan. Hishh setan betol ! Cuba lah cakap cam gini : Ishh you nie makan macam Jessica Alba ! Haa kan sedap perot bulat aku dengor. Caitttt --'

#Psst pstt budak gomok makan tak habis. Tapauuu ~,~

2 comments:

Dayang Deno said...

tak pernah lagi tengok orang mkn mcm setan sbb tak pernah tengok lagi setan makan mcm mana... hehehe

Princess Feyqa said...

serious sedapp