♥ King and Queen :

Tuesday, April 19, 2011

Setiap pagi aku harus ambil GANJA !

Salam Ukhwah ...

Macam manusia biasa, aku pon ada habit buruk aku jugak. Jangan lah salahkan aku sebab aku tak pernah minta di jadikan ketagih sebegini rupa ='( memang ramai dah yg nasihatkan aku. Aku tahu tu, tapi aku tak mampu berdiri tanpa GANJA! 


Setiap pagi aku bangun, mandi, bersiap.. macam manusia biasa. Rutin orang-orang Malaysia nak pergi kerja. Sama je aku dan mereka. Dijemput oleh Mr.Bie untuk dihantar ke kantorr. Lesu..lemah tak bermaya! Setiap pagi sampai je office Bie akan drop aku and chow kejap untuk belikan aku GANJA! Pernah sekali tu Bie lupa bawak wallet and tak dapat belikan 'bahan' aku tu. Aku dah macam orang gila yang langsung tak bermaya utk bekerja. Berdiri pun sebelah kaki. Kejap-kejap tukar kaki tau! Pendek kata, tak larat langsung lah nak stand dua-dua belah kaki nie! Sepanjang 8 jam tu muka aku macam tempoyak basi berkulat busokk nak mampos..fuhh! Hodoh bebenorr! Sejak pada tu aku  dah warning Bie supaya jangan pernah tinggal wallet lagi! Sebab aku memang tak kan pakai dit aku utk beli 'bahan' aku tu. Membazirrr! (Citt! tau membazir!)

Tiba-tiba satu pagi aku terbaca 1 artikal tentang bahaya ketagih 'bahan' tersebut!! Oh Maiii ... macam mana nak stop nie?!! Sumpah aku takut sebenarnya. Hari yg sama gak habis semua info kat internet aku korek,gali,cangkul dan pahat!! (Pinjam ayat kak ogy jap!) Danggg! So sekarang seriously aku tengah takut =,=' Bahan tersebut dah sebati plus dah jadi darah daging taik kencing dh pongggg??? Bie kata 1 cara je, kurangkan.. Adohh, lagi mau suruh kurangkan ke? Org dah cakap org ketagih nie tau tak?!!! Terpaksa lah aku paksa tekak aku nie tiap-tiap pagi minum air mineral office nie haa .. Waaa, rasa macam kena clash jea taw!!



Wahai Nescafe ku sayang!! Kau buat hidup aku merana tau tak!! 
Orang amik ganja pon tak ketagih macam nie tahu (+_+)

No comments: