♥ King and Queen :

Tuesday, June 14, 2011

My blog has been hacked! Ini kurangajar !

Salam Ukhwah..

Okay pasal ANON yg dok semak nyamar sebagai BA tu aku still boleh senyum lagi walaupun free free kena bodoh kan! Sebab memang semua tahu itu bukan BA! ayat pon macam budak jea kan?? 
Kalau MTT tak buzz aku kat chatroom fb tu memang sure si polan tu sempat POST entri yg dia buat tu! 
Super kurangajar entri yang dia cuba nak create tapi terbengkalai!
Alhamdulillah sebab cepat perasan ='( 

klik untuk tumbesaran!

Okay tengah leka baca comment tadi tak sempat sangat reply sebab boss keluar. Time nak log out blog mata terperasan dashboard. Rasanya tadi post aku yg last cuma 104 Posts jea?? Berderau jap darah aku nie haa! Try view blog memang confirm last entri aku pasal nie :
then klik plak 'edit posts' tetiba nampak benda nie!! F**K !@#$%^&* Lahhh !!! 


klik kasi zoom okay! 


Nampak tak box purple tu? Haa..tu lah last entri SCC okay pukul 10 lebih tadi.. tiba-tiba dalam masa yang sama si bedebah tu pon on jugak acc aku nie gamaknya??!! Sebab timing tak lari pon?? Tengok box merah pulak.. Dah la tajuk entri kurangajar! then cara ejaan memang gila lain kott! Aku tak pernah buat ejaan bodoh macam tu okay... macam BM tak lulus jea!! Mana lah kau dapat password aku nie puaka! tak pasal pasal sebab kau semua kerja jadi huru hara (T_T) Bukan lah nak tuduh kan, tapi rasanya aku macam tahu je siapa yang boleh jumpa password blog nie! Belum ada bukti, aku tenang dulu.. Nasib baik tak post! Tulah perkara jahat tak semuanya akan kesampaian laa manusia ! Apa punya mental la si bedebah nie kan?!! 

p/s: isi kandungan yang si bedebah tu create dah cukup buat aku malu sebab sangat2 biadap.. so cukup la aku tunjuk tajuk entri yg beliau cuba post tu jea .. hurmmm! 

2 comments:

EiZaRaZiErYa said...

woa~ ni dah kes berat ni~ klw dah post...naye aje~
hurmm..sape lah hacker xb'tggungjwb 2...memalukn hacker2 sedunie lah~ huhu.. (mndai je...) chill k..
wink3 >_<

Wardah alisya said...

huh..sabar ye..setiap perkara yang tak baik tu akan ada pembalasannya..