♥ King and Queen :

Tuesday, June 21, 2011

Suka Tekan Tikus !!



Salam Ukhwah dan Pagi  ^_^ !

Wah! SCC macam gumbira jea pepagi neh. Dah sarapan ke uols? Ngee.. bangun pagi mama dah siap kan bekal and neskepe 'o' panas untuk aku. Love you mama !! Even, 2 kali seminggu jea time rajin mama datang kan kan ;)) Baru nak nganga molot nak pekena sambal ikan mama tetiba terpaksa stop..Erkkk! Potong stim~

Time aku dok BW tadi tak nak plak dorang dtg mintak itu ini kat meja aku nie haa! Time nak bekpes laa kau nak DO lah, fail la haishhh! So, pekerja yg berwibawa haruss lah buat apa yang diminta kan ^_^ ! Tetiba ehh.. mouse aku mana weii !! Pantang nenek moyang bethol bila nak carik document kat lappy tapi mouse hilang! Hape lageh.. memang potpet tak stop mulut murai nie kan -__- !

Tgah cari cari dengar lak suara suara halus dok perli aku! Ada ke beliau kata aku kuno sebab tak pandai guna lappy?? Woiii, kerja mana yang aku x dok ngadap lappy kudee??!! Terang benderang lah aku nie memang kaki update itu ini kann .. Iskhh! Asal org guna mouse jea nak kutok, nak perli, nak gelak! Bukan soal tak tahu, soalnya keselesaan dan kebiasaan la untee .. geramm je aku! Boleh je kalau tak pakai mouse pon. Tapi aku memang gembira,suka dan haruss ada mouse okee.. sebab itu dah jadi 1 amalan wajib tiap kali aku turn on lappy. Hishhh~


Haa.. saya suka TEKANNN tetikus, So What??!!! 

2 comments:

Marya Hana said...

oh kalau mcm aku dah lame x pakai mouse, tapi kalau buat kerja2 penting haruslah ade kan. laju sikit..

alah, kau buat pekak je.. :)

αяfaekα αямαɴd said...

tu la pasal .. aku ngan mouse dh mmg sinonim nak buat mcm mane kan.. ngeks dorang tu ~