♥ King and Queen :

Friday, June 10, 2011

Tumbuh Bak Cendawan : Terima Kasih !

Salam Jumaat & Salam Ukhwah ...

Pagi Jumaat yg sentiasa masyurrr : ) Masih tersenyum tanpa kata. Ya! SCC excited & gumbiraa. Tak salah kan? Seronok bila apa yang dihajati termakbul jugak. Alhamdulillah ...

Bukan lah SCC mengejar followers. Tidak sama sekali. Kalau nak kejar dah lama aku remm motor boat atuk kat setiap blog dan tinggalkan meset ugutan! "Aku follow korang! Baik korang follow aku balik sekarang! Kalau tak bulu mata korang aku kerat!!" begitu?? Haipp.. tidak la kann ^_^ !

Dari mula-mula blogging dengan akaun lama, follower aku paling tinggi cuma 20 orang tahu. Entri penuh didada... tapi follower hanya dikalangan saudara & kawan-kawan jea. Sadis kan? Tapi tak apa aku tetap teruskan. Satu hari tu blog aku kena hacked! Siap delete habis email aku tu. Ya'Allah apa punya masalah mental pon tak tahu. So ini lah akaun blog terakhir aku... Insya-Allah.

Lama-lama dapat ramai follower, kali nie dikalangan bloggers jugak. Kak Yenadey adalah blogger pertama yang buat aku rasa nak ber-blogging : ) Then ada informer suruh aku singgah blog BA. Niat aku nak singgah jea. Lama-lama rasa seronok bila tengok cara dia blogging! I follow .... ;D Cehhh...cerita macam follower ramai je kan? Padahal follower time tu baru 68 orang jea ;)) Haippp SCC tetap hargai okeh!

Sehingga lah 8 Jun 2011 bersamaan hari Rabu. Petang tu aku plan nak tukar header. Sebab dan 1bulan lebih dok tepek header kucing tu haa.. Dah la layout mcm masuk Taman Astakonah! Tambah puleks haiwan-haiwan bagai.. sendiri buat, sendiri fening ! Tak sangka header separa header aku dapat tempat kat mata BA! Aishhh ... "Header Blog Pilihan Ben Ashaari" - tuuu dia muka teruih dok bahang merah menyalaa :DD Okay aku over! Haha.. biasa la tu bagi blogger mentah jakun gedegang mcm SCC kan ;)) Disebabkan peristiwa Wordless Wednesday ... Katanya!  itu lah... maka follower aku tumbuh bak cendawan dalam masa 1 hari : ) daripada cuma 68 naik 71 then naik terus 116 ! Alhamdulillah.. lihat, besar kan pengaruh Ben Ashaari nie! huishhh jangan main-main sama Pakcik Ben10 okeh :D

Walaupun aku pasti ! akan ada juga yang ngata.. "elehh.. baru 100 lebih dah kecoh kat entri.."  Hahaha! It's okay sebab aku tak pernah amek kesah punnn ^_^ ! Memang kecoh la sebab aku sangat-sangat menghargai mereka kann ... beratus @ berjuta itu bukan ukuran. Tapi ia perlu bagi setiap bloggers. Dimana ada followers disitu ada semagat.. kenapa?? bila followers makin ramai, semangat kita makin mencurah-curah untuk terus aktif disebuah dunia yang penuh dengan kata-kata tanpa suara : ) Selamat ... buat semua bloggers malaysia ~ 






"..aku menulis, tanpa sempadan.." 

No comments: