♥ King and Queen :

Tuesday, April 12, 2011

Minggu Ini Aku Dinodai !


Salam Ukhwah ...
Minggu yang penuh mencabar! Siapa sangka minggu ni aku dinoda!
Sakit nya Tuhan saja yang tahu ='( Mana tak nya dinodai oleh 3 perkara
yang langsung aku tak duga akan terjadi ??? Diharap segalanya ada hikmah ...






Episode 1 :

Gastric pain, fever, flu, headache !! Arghhh! binawe punya perut! Dah lah tak
berapa nak kempis! pastu boleh pulak bantai buat hal pukul 3pagi.. Tak pasal2 masuk emergency kat HKL plus kena masuk air and tidur wad selama 2 jam!







Episode 2 :
Hey! Minggu nie should be the most spirit week for me ok! Just because the symptoms hit me, it was a bleak week for me taw ='( Waa.. sebab sekarang nie pun I was attacked by a bad tooth pain pulak weyhh!! Dugaann ~





Episode 3 :
Si Jantung hati boleh pulak buat aku tamper bagai nak gile! Yes .. life is full of trials!! Rasa macam dah kena tendang masuk goal pon ya gak nie -__- Huuu! Time2 aku sakit time tu 
gak lah kau nak berdebat pasal terasa hati lah hape lah! Hoishhh doinkk! are you blind??







Episode 4 :
The week of temper !! Yeahhh .. abes semua aku marah termasuk la kucing Qu Coco'Jelly!
Shian makhluk tu.. kecut telinga dia kena marah sajee.. Sorry sayanggg : ( Kakak mu 
tidak sehat T_T ! Harap maklom ~







Last Episode :

Aku dah sebijik macam insomnia disease sufferers huwaaa!!! Sakit yang
melanda membuatkan aku payah untuk beraduuuu !!! Ku turutkan sajee dugaan ini ... 
I hope next week is more meaningful than everrrrr .... Amin ~



p/s : betul lah! aku dinoda what?!! aku telah dinodai oleh dugaan pelbagai
 penyakit yg melanda taw! huh =,='

No comments: