♥ King and Queen :

Monday, April 25, 2011

Eh ! Tak pernah sekolah ke?!!


Budak : "Tak paham la apa awak cakap????" 

Salam Ukhwah...

Aishh ... macam lama je tak meng-update blog nie. Hari ISNIN hari yang sangat-sangat-sangat lah malas ok! Huh .. segala benda nak buat macam penat and berat je.. Haduiii di tambah pulak dengan mood yang entah apa-apa ni aishhh!

Eh! Korang ada adik tak? Atau anak-anak jiran yang still remaja tu? Actually aku lepak dengan opismate aku and dia pun meluahkan pandangan dia pasal budak-budak sekarang nie (Iskhh, macam dah tua sangat..makk muda lagi nokk!) Dia curi-curi ambil hp adik dia yang baru umur 15 tahun tu. Dah pandai bercinta katanya. Tapi pelik sebab sepatah haram pon dia tak paham butir-butir massage tu??? Check it out :

B : Yunk nga uat pe too? Indu I ta?
Bby : ta de uat pe2.. I bawu pash amm lha.. yuu dha amm kew bie?
B : elom ageh.. B amm bat ket bub mama nga macak.. ta uar ew bby?
Bby : ta uar pown bub I anyak teje na uat.. ta uke aw teacher uhh uke ageh anyak2 teje..
B : ta pewh lha..yuu uat lu ampai beshh otee bby yunk.. t b kring2 bby ote.. i lurve yuuu!

HaHaHaHaHaHa ;DDD komen member aku lak :

S (bukan nama sebenar) : Macam harammm adik aku nie !!! Meluat lak aku konon2 pelat.. nak kate tak sekolah rasanya mak aku elok je sekolahkan semua.. Haishhh~ 




No comments: