♥ King and Queen :

Saturday, April 16, 2011

Anti-Sosial !

Salam Ukhwah Ols ...

Hunga! hunga! Entah apesal lah lately ni aku macam
seorang yang anti-sosial?? Why duu? Gf ajak lepaking pon keikhlasan nie dah tak macam dolu-dolu kala. Terperap dalam bilik, ngadap lappy tak kelip-kelip (tipu r tu!) sampai dah tak tau nak buat apa lagi dengan lappy & tenet nie =,=' Apesal lah kurang aktif sangat ni haa?!! Sampaikan makan pon dalam bilik? What the hell muks! Kau dah macam orang kena trauma tahu?!!! Adoyaiii .. Korang tau, hari ni baru aku sedar yang aku nie dh macam anti-sosial dan automatik menjadi makhluk yg sangat membosankan!
Bukan apa, kewangan lately nie langsung tak mengizinkan aku utk keluar bersosial larhhh! Lololooo... bayangkan lah dah berbulan weyh aku nie tak bershopping, tak merayap tiap-tiap minggu dengan gf macma dulu.. Woaaaa! Rindunya nak bersosial (T_T) Gf (bestie aku ya! Sy bkn lesbo) aku cakap tak semestinya keluar mesti bawak cash??? What the fishh babes, cash itu HARUS lah darling weyhh.. kan tak lengkap bila keluar bawak perot sahaja. Aku lama gile tak usha movie tau ='( orang kat opis tu sebok dok plan nak pegi usha movie baru-baru weekend nie.. yg aku nie dok pekak kan telinga jea! Picnic juga amat dirinduiii!!! Aduii..takpe-takpe dalam sebulan dua nie insya-Allah kewangan akan kukuh kembali.. jeng jeng jeng! Ang saba no.. check balunn habess nanti >,< ngeh ngeh! What to do ... sabau je larhhh ~,~

No comments: