♥ King and Queen :

Friday, April 15, 2011

Blogger VS Blogger

Salam Ukhwah ...

Entri kali ni tak ada sebarang gambar rajah. Hehehe! Impian aku nak jugak jadi seorang blogger yang tegar macam blogger-blogger yang aku minat nie BEN ASHAARI , MELL AZIZ , BANGKU KOSONG . 
Tersangatlah suka menerjah blog dorang : ) Kadang-kadang tu timbul la jugak rasa jeles bila tengok followers dorang yang setia tu hehehee! Tapi tak apa sebab ada orang tu dah hampir bertahun blogging tapi baru tahun nie blog dia naik dengan jayanya! (Syabas!!) Iya.. follower aku memang sikit la kan. Tentu-tentulah seciput je pong. Kesah pula aku orang nak kata apa kan kan? Sekurang-kurangnya ada lah jugak follower daripada telor ayam!


Taraaa!!! Lihatlah dunia (dushh..dushh!) 43 je kotttt ; ) Tapi tak apa saya bersyukur okay sebab mereka sudi follow. Sama ada yang terpaksa atau dipaksa? Korang nilailah sendiri yoo ;D Mak tak kesahh pong! Bak kata sorang blogger tu, kadang-kadang yg tak best tu lama-lama akan jadi best ; ) Geram gak aku bila baca entri separa berlagak sesetengah blogger tu. mentang-mentanglah follower dia ramai plus entri dia sentiasa akan di comment.. dia pun mula lah nak kondem blogger-blogger lain.. huh! Kalau ya pon nak nasihat atau bagi tips tu biarlah kena dengan skema ayat yang indah. Hurmmm ~

No comments: