♥ King and Queen :

Tuesday, May 24, 2011

Saya bukan seperti yang awak sangka...


Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you
Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just want to hide
You know it's so hard to say goodbye!


Haipp !! SCC dok katoq keyboard lageh! Auchh .. rasa bersalah bila ter-update entri yang emosional?? Sorry kalau sakit mata membacanya yea. Belogg bukan sekadar berblogging, musyuk masham SCC nie juga merupakan diary harian :D Ngee! Kalau tak suka sila pejam mata atau abaikan link SCC nie (Aloh! xmo la camtu) Entah lah .. lepas satu, datang lagi satu masalah yang muncul! SCC cuma tak paham kenapa bila orang suka pandang orang ?? Gulpp .. apakahh?? Jap jap ... Okay! Kenapa 'seseorang tu suka sangat bersangka buruk pada orang lain??' (Haa..dah betul kann) Haduii bukan senang nak berlaku baik dan bukan susah mana pun nak berperilaku jahat dek nunn .. (haikkk!) betul kan??!! Tahu tak pepatah 'aur dengan tebing' (melainkan tanah runtuh :D) tak pun 'air dicincang tak kan putus' (kecuali tak bayorr bill lerr hishh!) debat la macam mana pun, tikam la bertubi-tubi pon kalau dah hubungan darah tu memang tak kan hilangg la terr =.=' 

Saya bukan seperti yang awak sangka !

Awak.. saya bukan macam apa yang awak  fikir. Buanglah mind set awak tu sementara kita masih ditakdirkan untuk bernafas kat udara yang sama sebagai sepasang saudara. (Fuhh! Fullstop SCC!!) Saya tau saya tak baik macam orang lain. Sebab setiap seorang diantara kita pasti ada keburukan. Kan yang baik tu datang dari Tuhan dan yg buruk tu datangnya dari diri kita sendiri?? Saya emo bila awak emo. Awak tau kenapa? Sebab awak saudara kandung saya. Awak tau tak kita berdua nie tak banyak perbezaan?? Ramai yang cakap =') Saya tahu saya temper, tapi awak pun ada 'sakit' yg sama kan?? Sakit temper keturunan :"D cepat melatah bila tersalah cuit .. perangai/sikap tu kita dua-dua ada. Marah saya tak pernah lama, sebab saya tahu sakitt hati macam mana pun last last yang tinggal cuma sedih! Marah tu dah tak ada. Tapi awak? Terpulanglah .. sebagai saudara yg lebih muda.. Saya tarik balik kata-kata saya.. Saya minta maaf ! 

~let's start from the beginning~

**saya tewas dengan awak sebab awak kan ...... kakak :'D !

No comments: