♥ King and Queen :

Monday, May 30, 2011

Bila Laman Sosial di salah erti ... inilah padahnya!

Okay! Entri kali nie agak biadap...MAAF!
p/s: "rasa nak cop je kaki nie kat dahi hengkauu.." 

Salam Ukhwah ...

Pagi isnin yang paling menyakitkan (-_-) Uhhh! Bangun lambat gile, migrain mcm nak pitam, sampai opis dibebankan oleh akak-akak yg .... !@#$%^& hiskkk!! Anggota lak kerenah macam haram J ! Huwaaa... rasa macam nak lari balik tutup muka dengan bantal pastu zzzzz =.=' ! Sabar la Eyka ... 

Okay, utk menenangkan hati setenang itik berenang.. aku tekad utk bukak FB dan layan City Ville yang syiokk tuu (dah ketagih dah neh!) hehehe! Wah dgn hati yg riang laju no tangan gomok neh mengatoq keyboard.. Redirecting .... Dangggg!!!! Ternampak kat HOME paling atas pulak tu ... First yang terkeluar dari mulut aku Fuck then !@#$%^&* Haaa.. paham-paham sendiri ! Yaa, SCC sedang mengarang entri yang beremosi dan marah dan kuciwa dan kurangajar !! Tiba-tiba terus istigfar ... diselangi doa .. "Ya Allah kau kuatkan lah hati hamba-Mu ini.. Amin" (T_T) Huuuu .... 

Belogg aku pi lantak la aku nak story personal pon! Huh .. lagi pon dah tak berapa nak personal dah pon.. Okay kemarahan dan amukan super saiya tadi adalah berpunca daripada Sang Arjuna yang sejak rajin berFB nie dah pandai dok menggatal dengan gadis-gadis FB !! Gilerr, siapa yang tak panas mata bila terpandang benda-benda macam tu weii ?? Tak boleh blahh paling atas plak tu kat HOME aku!! Kepala hotak laa ~ (Ya tahu! SCC semakin rude ~,~ marah neh) Urut dada dah doblas kali dah nie !~ 

Aku pon apa lagi mula menjadi penaip paling laju diabad ini.. macam nak pecah keypad hp aku! Macam karangan aku naip okay then send ---------- 10minit lepas tu muncul si MKA (stand for?? suke hati aku!) Eeee.. rasa nak terajang muka kau sampai hilang semua gigi kau la kudee!! Dengan slumber nya datang opis aku nak emosi lebih dari aku lak! Pahallll !!! Tergagap-gagap nak jelaskan.. boleh pulak dia kate kat aku .. 

" Alaa.. dah kata laman sosial kan ?? Tlg la pham b cuma add sebab nak kawan jea.. Ayg bersosial kat fb tu b tak cakap apa pun??" 

Astaga ... aku cuba lagi sabar ! Tafsiran dia pada Laman So-sial nie adalah untuk bersosial tak kira dengan siapa pun.. Status & Comment yang menggatal pon bagi dia 'bersosial' ?? Kepala hotakk angggg!! Aku nie bersosial tak menggedik mcm kau la !@#$%^&* !!! Kalau dah jantan tu tak ke mana ... Short cut dia??? Aku deactive acc FB aku.. Aku buat tak tahu dengan dia.. Kau hadap la perangai bodoh & muka taikkk aku nie tiap-tiap hari ! Muka macam crazy frog ada hati nak menggeletis ! Lantak kau~ 

P/s : Biadapnya seseorang itu terletak pada cara ajaran/layanan pasangan nya .. Aku biadap sebab dia yang mintak huh ~ 

No comments: