♥ King and Queen :

Friday, June 8, 2012

Dari mana punca wujudnya STATUS/ENTRI merepek ?


Dah start dah habit lama. Tiap kali update entry ada je kidnap gambar pakcik google. Gambar kat atas nie motiff sannggat! Tak kena dgn tajuk tapi sangat kena dgn mood mata aku yg dah layu mcm baru lepas sedot ganja sepam dua cehh >,< Main gila sambil pejam dok naip naip nie! (naip? haha mcm bahasa makcik2)


Cekedauttt bak kata Lisa SuriRumah hikhiks :D Mana datangnya status fb / twitter / blog yg kadang kala kandungan nya lebih kepada repekan (apa repekan? phm sendiri dah la!) Status fb tu haa.. selalu dua lalu, bila hari dah makin petang, mulalah geng geng dok update status bodo-bodo yg kadang kala tak ada motif kan? Jgn geleng! Kita semua pernah buat haippp! (termasuk aku lettew) tweet apatah lagi. Blog? Huh jgn ditanya! Lagi hampeh, tak larat mata kau nak telaah isi kandungan yg mcm mengundang kaki ku di laptop mu tu. Tajuk gempak, sekali layan isi! Cisss burgerdel bethol ! (Haaa..part nie aku pon pernah lakukannya khehehe) siul-siulan :) Tau tak puncanya kenapa? Bila mata dah ngantuk, kerja dah siap, kepala otak dah serong ingat katil empuk, tunggu train/bus lama nau, naik train tak ada kawan, atau orang sebelah annoying. Nampak tak bold?! Tang bold tu lah hakuuu haha :D tangan mula laa nak update mcm mcm kan? Tak pon paling bodoh pon dok check-in 48jam. Hadoihh mampos -__-' See, aku dah hilang ngantuk jyeahhh !!! Berjaya !! Jelas tak bahawasanya akulah salah seorang insan tak guna yg aku repekkan kat entri nie? Jelas tak? Haha :D Ngakulah korang memang tu je cara buat hilang tensi dan mengantuk tahap gaban nie kan.. Kbai~

No comments: