♥ King and Queen :

Tuesday, January 17, 2012

Ikat ! Ikat ketat-ketat !

Salam Ukhwah,

Tiap kali nak update blog mesti kena ambil mood setenang itik berenang. Makin lama makin karat kepala. (makan kau tak karat kan mok mok) tapi entri kali nie sure tak karat. Pagi pagi naik LRT Star selalu jea terlentok. Tau tau dah nak sampai. So, peluang untuk berfikir memang takdek la kan. Kalau dah keje nak buat tahik mata mananya nak pikir haihh!

Maka hari nie baru sedar yang tiap tiap hari aku tertidur tu sebenarnya agak lama. Sebab ada 13 station yg harus ditempuh sebelum sampai ke destinasi aku? Mak aiii kau, betul betul manfaatkan masa. Tu bukan lentok tu membuta! Eyka Eyka ... (-__-) Ehh kenapa cerita pasal train??

Tapi sebab train laa aku start fikir pasal ikatan. Gila terbabas! Langsung takdek kena mengena kan? Tu laa dia otak, bila dah start berfikir langsung tak kena tajuk & tempat. Kalau masuk toilet tiba-tiba otak terfikir nak masak tempoyak balik karang? Acane? Haruuu ;) Haha!

Tiap kali berkumpul dengan keluarga. Aku jeling kiri kanan. Masing-masing dah berpunya. Maksudnya sudah diikat dan diberi tanda. Dah sah di ijab qabul kan pon ada. Iskhh haruu hati pikir bila nak ikat. Tahun nie naik 23 tahun, cek abam 25 tahun ! Tua hoii . Bila mau ikat? Nenek dah 80kali bising suruh ikat. Dah 2012 katanya. Alahaiii suka tau bagi gegirl kakot ^_^ Hati nak.. tapi hakikatnya belum bersedia. Acane? Berdasarkan pengalaman kawan-kawan & orang keliling. Serius aku malas nak ikat lama-lama. Kalau boleh nak sekali kan jea risik-tunang-nikah. Jeng jeng.. gelojoh tak gegirl #kelipkelipmata geget jari auww ! Cut cost laa ngeng! Kang dah kawen makan pasir ngan laki aku mampuss +,+' !

1 comment:

Lulu Caldina said...

kalau macam tu biar sedia dulu lah kan.. semoga impian jadi kenyataan ;)

Terkini di Lulu-Pages...