♥ King and Queen :

Friday, October 21, 2011

Mama.. kakak nie mesti gila seks kan? --> Gulpppp !!!!

Salam Ukhwah,

Dok tersengih-sengih aku menatap quotes about life dari abam google tetiba macam nak tersembam depan laptop! Datang sorang budak lari-lari kat hall koperasi tentera nie haa.. tetiba datang dekat aku terus tilik tangan aku. Haikkk?? Apa yang menariknya dek oii?? Baru nak senyum sambil meramahkan mulut tetiba budak tu buat statement : "Mama.. kakak nie mesti gila seks kan maa.." Haippppp Caitttt !! Umur kau berapa dek oii.. tinggi paras pinggan aku je haa dah pandai cakap pasal tu hamboihhh .. terkesima kejap! Bukan main loudspeaker lagi suara kau dek haihhh =.=' Gila blushing laa kat sini.. kelam kabut mak dia pang mulut mungil budak tu alahaii.. Borak borak dengan Puan Askar tu dia kata sejak anak dia masuk taska memang macam macam benda jahat keluar dari mulut dia. Nak-nak budak kan, cepat tangkap & ingat apa yang orang cakap. Walhal mereka tak tau pun apa yang mereka cakap. Nak marah kesian. Tapi perlu jugak di ajar. Nanti orang salahkan mak bapak lagi malu kan? Entah laa.. bila jadi macam nie tak tau nak salahkan sapa? Budak tu baru nak didedahkan dengan persekitaran luar. Sebab tu la mama dia hantar taska. Tapi tup tup ajaran lain lak anak dia dapat aduyaiii ...



Haaa. nie la dia faktor yang menyebabkan budak tu kata aku nie Gila Seks! Padan la dia tilik tangan aku kemain. Ingatkan nak bermanja ke, kurang kasih sayang ke budak nie kann.. Mama dia kata ada sorang kawan taska anak dia dok ketawakan cikgu taska dia banyak bulu tangan.. Kata budak nakal tu, abang nie bagitau kalau banyak bulu tangan tu maknanya gila seks..herkkk!! Asbestos betol abang budak tu.. Apa kejadahnya kau ajar adik kau yang kecik tu ngokkk .. macam macam ! Semua tu mitos jea.. banyak bulu kat tangan dada n kaki tu tak silap aku sebab hormon kan.. Haishhh ~


*harap maklum gambar tu ehsan dari Abam google eh bukan tangan aku! Chupp chupp beruk kat zoo tu gila seks tak?? kehkehkeh  ~,~ 







No comments: