♥ King and Queen :

Saturday, July 23, 2011

1# Aku meLUCAH ! Korang paham tak ?

** Kalau tak paham sila baca lapan ploh pat kali yerr ^_^

Situasi 1 :

Tiga org pilot terpaksa membuat pendaratan kecemasan sebab kapal terbang dorang nak terhempas!
So, dorang bertiga jalan dalam hutan mana ntah lalu terserempak dengan orang asli yang nak jadikan dorang laukk! Dorang cuba tawar menawar lerr dengan ketua puak tu supaya tak kena makann : 

Org Asli : Kalau korang tak nak kena makan korang bertiga kena cari 
1 jenis buah setiap sorang sebanyak 10 bijik !

Tiga2 Pilot : Baik! Kami setuju!

Lepas doploh minit sorang2 balik semula jumpa ketua puak :

Pilot 1 : Nah saya bawa buah Epal 10 biji ..
Org Asli : Orait, aku nak kau masukan 10 biji epal nie dalam
lubang bontot kau tanpa ada dengar suara! Kalau tak pancung!

Si Pilot 1 berjaya masukan sebiji. Kali kedua beliau dipancung kerana beliau tersebut "Auchh!"

Selang 5 minit datang Pilot 2:

Pilot 2 : Nah! Saya bawak 10 biji buah mata kucing..
Org Asli : Orait, aku nak kau masukan 10 biji mata kucing nie dalam
lubang bontot kau tanpa ada dengar suara! Kalau tak pancung!

Si Pilot 2 berjaya memasukan kesemua buah tersebut tanpa suara, tapi sebaik saja
Pilot 3 sampai tetiba Pilot 2 kena pancung gak! Aikk?? 

Perbualan Si Mati (Pilot 1 & Pilot 2) konon jumpa kat syurga laa :

Pilot 1 : Aikk?? bukan ke kau bawa buah mata kucing? Kenapa mati jugak?
Pilot 2 : Memang lah! Aku sempat masukan semuanya sebab kecik2 je kan tapi 
bila aku nampak jea kelibat Pilot 3 sampai dengan buah dia aku terus gelak!
 Sebab tu laa aku kena pancung!
Pilot 1 : Laaa.. yang kau pergi gelak kenapa ngok!
Pilot 2 : Mana tak nya Pilot 3 datang bawak 10 biji buah durian! Memang aku gelak laa .. 

**Hahaha! Haa.. Pilot 3 apa cite? Ntah aku pon tak tau ?? ; D


No comments: