♥ King and Queen :

Wednesday, February 16, 2011

Terpaksa & Dipaksa, HELP ME !


~ NASI OH NASI ~

Salam ... 

Waaawaaa.. menci nya nak update entry neh ='( tapi haruss gak c0z baby blog neh la Bff aku =') Heehee gedik la ko eyka! Korang tau tak betapa sedey nya bila NASI x akan wujud lagi buat sementara waktu dlm kamus hidup korang (T_T) sementara waktu?!! Sementara waktu tu agak makan bulan & tahun jugak okee.. Oh No! Namun kerana sayangkan diri ini, ku turutkan jua (dang! cam cipan) Azam neh dah lapok dah aku praktik kan tapi tetap hancus di tengah jalan.. cett! Nie semua sebab godaan2 masakan mama yang super power!! Sekarang maseh dpt mamam lagi la tapi laukkk sahaje ='( di ulangi yea 'Lauk Sahaja!' wekkk! Benci .. camne nak kenyang kalau ratah lauk je kan? Tapi xpe la maybe mula2 sebab tu la aku cam janggal sikit kot.. Dulu dlm setahun hidup cuma sekali dua je rasa perut cam banyak ruang lagi even baru lepas mentedarah. Tapi start minggu nie akan ku rasakan detik itu tiap masa & ketika selagi hayat dikandung badan (Nak kena tampa Eyka neh!) Huishh.. emo bethol bila pemakanan kena cut neh babe.. rasa cam kena clash tahu! @#$%^&* ~




Ini semua gara2 berat aku yg dh mcm blue hyppo neh! (Tapi maintain comei kan kan? Haha!) Dah berzaman berabad aku jadi musuh dengan penimbang2 yang dok terpacak kat shopping complex nun. Tup tup kakak aku bole lak beli penimbang then tayang kat our room tu haa! Nafsu aku pon bergelodak la nak 'berbaik' semual ngan sang penimbang yg aku musuhi tu.. Huh asbest0s!! Satu hari tu dgn rasa bangga , bongkak dan hormatnya aku pon melabuhkan kaki ku ke atas sang penimbang.. Fuhh kanan, Fuhh kiri jeng jeng! Gedegangggggg!!!! "TIDAKKKKKK!" laungan keramat dari sang badak .. HELP!~

Lepas timbang tu aku agak termenung gak la.. Mcm2 benda +tive & -tive main2 kat atas kepala aku neh : 

  1. Kakak punya wedding nnti sedara tengok malu weiii ...
  2. Wedding kila kitorang selaku Bffs dia haruss melaram weii..
  3. Raya nie tak kan xnak tempah baju voge2 weii..
  4. Aku nak kawen nanti macam mane wehhhh!!!! 
  5. Mcm mane nak curang & carik boyfie sekacak JOSH DUHAMEL nie weii..
  6. Weii Weii Weiii !!!! 
Adehhh! Migrain aku neh.. sekian lama barulah aku paham apesal la aku semakin malas malas dan malas neh? Rupanya dan geng ngan blue hyppo siottt! Saat neh B la yg akan jadi mangsa jogging aku yeahhh!! 

Jogging Jogging Jogging !!!

Anti-Nasi selama 5 bulan dan ke atas !!

Kurang kan tido petang time cuti !!

Kurangkan fast food !! 

*p/s utk diri sendiri : PASTI! HARUS! YAKIN! BOLEH! =)

No comments: